Casa das Campás- Crea Lab
Comprensión dos diferentes procesos que integran o ámbito da Arte 3D.
Coñecemento dos conceptos técnicos fundamentais sobre como funcionan las tecnoloxías de renderizado.
Capacidade para distinguir os diversos contextos creativos e profesionais nos que se desenvolve a labor do artista 3D.
Familiarización cas distintas opcións de software comerciais e de código aberto dispoñibles para o artista 3D.
Habilidades básicas nos principios da modelaxe inorgánica, os seus contextos de aplicación, posibilidades e limitacións para o traballo creativo.
Familiaridade cos procesos de escultura dixital, as súas aplicacións e como adaptar la peza segundo o modelo de destino.
Coñecemento dos procesos de mapeado UVWs e texturizado seguindo as espcificacións do modelo PBR.
Comprensión dos procesos de rigging, animación e renderización en 3D, tanto en tempo real como en diferido.
Coñecemento básico das posibilidades que ofrecen os motores de videoxogos e as ferramentas de renderizado diferido máis importantes.
-Teoría básica do renderizado 3D - Topoloxía: conceptos iniciais e guía de boas prácticas -Arte 3D segundo o medio obxectivo: Requisitos e adaptacións -Renderizado en tempo real vs. Renderizado en diferido -Control do Polycount e outros recursos de optimización -Adecuación da xeometria e xestión do fluxo de aristas -Introducción ao modelado inorgánico -Primeiros pasos en Blender. Conceptos básicos de navegación, xerarquía de escenas, primitivas poligonais, NURBs, ángulos normais, transformacións, grupos de suavizado, etc. -Accións básicas de modelado inorgánico: selección, transformación (mover, escalar, rotar), -Ferramentas máis comúns (extrusión, biselado, inserto, etc.) Cursor 3D, aplicación de modificadores -Iluminación e cámaras en Blender -Escultura dixital con Zbrush. Primeiros pasos -Diferenciación en Zbrush entre proxectos, tools e subtools -Conceptos básicos de navegación, xestión de interfaces e subdivisión -Métodos de creación de enmascaramento, introdución ao uso de polygroups -Ferramentas de rotación, escalado e movemento da malla -Presentación dos pinceis fundamentais: Standard, Move, Clay, Trim etc. -Manipulación das características do pincel: Lazymouse, Alpha, Stroke etc. -Control de topoloxía con ZRemesher e Dynamesh. -Primeiras nocións de retopoloxía -A texturación e as súas diferentes funcións -Ferramentas de manipulación, automatización e optimización de coordenadas UVW -PBR estándar: Explicación dos distintos tipos de mapas de texturas e as súas funcións -Transparencias e uso da canle Alpha -Exportación de maias -Substance Painter: Introdución ao sistema de capas -Materiais intelixentes, mapas de curvatura, filtros e xeradores -Pinceis e os seus tipos -Primeira aproximación aos motores de renderizado e cómo funcionan -Aproximación inicial á animación 3D -Rigging: tipos de esqueleto e aplicacións -Controladores e Blend Shapes -Métodos de Rigging -Keyframes, interpolación e bucles -Idle poses, Walk Cycles e outros ciclos de animación fundamentais -Efectos de posprocesamento e outros axustes visuais -Motores de videoxogos: Iniciación