Duración do curso: 30H
TEMÁTICA DO CURSO
- Coñecer investigacións sobre o impacto do factor social nos procesos de inclusión escolar. - Analizar a intervención do sistema educativo co alumnado en dificultade social. - Coñecer estratexias socioeducativas para a atención ao alumnado vulnerable. - Coñecer boas prácticas de intervención socioeducativa en contextos escolares. - Analizar procesos proactivos de intervención socioeducativa na loita contra o bullying
Director do curso: Jesús Deibe Fernández Simo
Recoñecemento de créditos: ao remate do obradoiro entregarase un diploma acreditativo a cada participante que seguise polo menos un 85% das actividades programadas, con recoñecemento de 1 crédito ECTS para as ensinanzas de grao por cada 30 horas de traballo do estudante. O alumnado solicitará o recoñecemento de créditos na secretaría de alumnos da facultade onde se imparta a titulación na que pretenda validar esas horas, presentando o certificado/diploma do aproveitamento da actividade.
Para consultar a qué colectivo pertence, a efectos de descontos en actividades de extensión universitaria prema na seguinte ligazón: Colectivos Universidade de Vigo
O factor social na etioloxía da inclusión escolar.
Introdución á estratexía socioeducativa en contextos escolares.
A intervención do sistema educativo con alumnado en dificultade social.
Prácticas proactivas na prevención do bullying
Experiencias de intervención socioeducativa en contextos escolares.
Programa detallado: