Descubrir e potenciar a personalidade creativa do participante.
Xerar un espazo de expresión onde explorar distintas linguaxes de creación.
Comprender a performance como proceso de autocoñecemento e encontro.
Ampliar os recursos expresivos do alumnado.
Fomentar a creación persoal integrando coñecementos teóricos, técnicos e prácticos.
Vencellar o propio labor artístico a outras disciplinas do pensamento científico e humanístico dentro dunha dimensión multidisciplinar.
Desenvolver a creatividade fronte aos desafíos artísticos propostos.
Comprender os principios do corpo no espazo e o se sentido compositivo.
Concibir e fundamentar o proceso creativo persoal.
Participar na creación de acción performativas a través da exploración de diferentes propostas corporais, plásticas, poéticas etc.
Módulo I. • Discursos desde as marxes: a performance. • Orixes e referentes da performance. • A vangarda que avanza cara ás súas raíces. • Exploracións e indagacións: procesos de creación.
Módulo II. • Elementos de composición escénica 1: a poética do corpo • Narrativas auto-biográficas. • Os 7 niveis de tensión • O esforzo e as súas resonancias psico-emocionais.
Módulo III. • Elementos de composición escénica 11: a poética do espazo. • O corpo no espazo. • Espazos, ocos e volumes. • Topografía e arquitectura espacial.
Módulo IV. • Elementos de composición escénica 111: a poética do tempo • A musicalidade do movemento. • Construcións temporais • Elispis temporais.
Módulo V. • Elementos de composición colectiva. • Accións colectivas • Relación co público. • Círculo de reflexión e feedback.