Facultade de CC. Sociais e da comunicación. Aula 2. Campus Remoto Uvigo ONLINE
Diferenciar cando convén realizar cada tipo de comunicación: publicitaria (off/online), relacións públicas, eventos, contidos dixitais propios etc
Valorar a eficacia das RRPP cando se realizan con adaptación á estratexia da empresa
Reflexionar sobre o papel das relacións cos medios de comunicación (tradicionais e online). O valor de ser noticia: a publicity. Entender as claves da relación cos periodistas/influencers.
Entender a relación entre unha comunicación de márketing responsable e a necesaria Responsabilidade Social Empresarial.
Caso 1: Sargadelos. Relación cos medios e comunicación de produto. Caso 2: Conservas Cabo de peñas. Imaxe corporativa e publicidade. Caso 3: Engel & Völkers Inmobiliaria. Publicidade e eventos. Caso 4: Denominación de Origen. Rias Baixas. Eventos sectoriais e promoción internacional. Caso 5: Cartier- Joyería Calvo. Publicidade e microeventos privados. Caso 6: Conxemar. Evento privado con forte papel institucional. Caso 7: Pazo Barbeirón- Turismo Rural. Promoción e comunicación no sector turístico. Caso 8: Parque Arqueolóxico de Arte Rupestre de. Campo Lameiro. (Pontevedra). Comunicación institucional cultural. Caso 9: FLÚOR Congreso de Marketing Dixital. Evento profisional.
Caso 1O: Infusions Orballo. Estratexia de comunicación de contidos dixitais.
Exercizo final: Definir unha estratexia de publicidade e RRPP dunha peme galega.