Duración do curso: 30 horas
Descrición: O curso ten como obxectivo principal analizar a cultura romántica de Occidente dende unha perspectiva multidisciplinar e entender a súa dimensión política, económica e social. É un curso aliñado cos ODS: o obxectivo 5 que pretende acadar a igualdade de xénero e erradicar a violencia contra as mulleres.
Programa detallado
Directora e docente do curso: María Lameiras Fernández
Recoñecemento de créditos: ao remate do obradoiro entregarase un diploma acreditativo a cada participante que seguise polo menos un 85% das actividades programadas, con recoñecemento de 1 crédito ECTS para as ensinanzas de grao por cada 30 horas de traballo do estudante. O alumnado solicitará o recoñecemento de créditos na secretaría de alumnos da facultade onde se imparta a titulación na que pretenda validar esas horas, presentando o certificado/diploma do aproveitamento da actividade.
Para consultar a qué colectivo pertence, a efectos de descontos en actividades de extensión universitaria prema na seguinte ligazón: Colectivos Universidade de Vigo
Iniciación ao forno cerámico de leña.
Aproximacións históricas e presentes das coccións cerámicas.
Tipos de fornos e formas de construcción.
Teoría das formas de tiro e carga.
Construción do forno de leña.
Colocación e carga do forno.
O proceso da cocción: aspectos teóricos e prácticos.
Técnicas de cocción.
Creación de pezas cerámicas específicas para forno eléctrico e forno de gas.
Receitas de esmaltes e outros materiais.
1.- Normas de uso e reserva:
OBXECTIVOS E TEMÁTICA DO CURSO
Docentes: Marisol Bravo Amaro, Laura Arnaiz Betolaza, Elisa Blanco González, Rafael Cobas Paz, Mónica Pardo Fresno, Elvis Teijeira Fernández, Pilar Cabanas Gandío, Saleta Fernández Barbeita, Francisco Calvo Iglesias, Inmaculada González Bermúdez, María Torres Durán, Nicolas López Canoa, David Dobarro Pérez, Manuel Barreiro Pérez, Pablo Dominguez Erquicia, Berenice Caneiro Queija, Lucía Riobóo Lestón e Sergio Raposeiras Roubín.
Para consultar a qué colectivo pertence, a efectos de descontos en actividades de extensión universitaria prema no seguinte enlace Colectivos Universidade de Vigo
Recoñecemento de créditos: Ao remate do curso entregarase un diploma acreditativo (asistencia obrigatoria ao 85 % das horas) con recoñecemento de 1 crédito ECTS para as ensinanzas de grao por cada 30 horas. O estudantado solicitará o recoñecemento de créditos no centro onde se imparta a titulación na que pretenda validar esas horas, presentando o certificado/diploma de aproveitamento da actividade.
.
Docentes: Guillermo Calvo Hermo, Manuel Diz Folgar, Ezequiel Andrés Rodríguez Bracamonte, Sergio Benjamín Rodríguez López, Victor Iglesias Vázquez, Pablo Fernández Fernández, Victoria Vigo Ledo, Ignacio González Rúa.
Recoñecemento de créditos: Ao remate do curso entregarase un diploma acreditativo (asistencia obrigatoria ao 85 % das horas) con recoñecemento de 1 crédito ECTS para as ensinanzas de grao por cada 30 horas. O alumnado solicitará o recoñecemento de créditos no centro onde se imparta a titulación na que pretenda validar esas horas, presentando o certificado/diploma de aproveitamento da actividade.
Docente: Luís Fernández Couñago
INFORMACIÓN XERAL
TEMÁTICA
Produción musical. Gravación de son. Industria musical.
OBXECTIVOS
Coñecer o estado actual de industria de produción de música e as suas oportunidades.
Coñecer e aplicar de xeito práctico os procesos de produción de música tanto no eido do son orgánico/analóxico como no do electrónico/dixital.
A QUÉN VAI DIRIXIDO?
Persoas interesadas na creación/xestión de proxectos musicais tanto deNde a perspectiva do contexto sonoro como da evolución da industria musical.
Se, ademáis, és compositora ou intérprete, ponte en contacto co coordinador do curso para participar activamente nos proxectos prácticos.
EQUIPAMENTOS
Estudio de son. Facultade de Comunicación. Campus de Pontevedra
Pro Tools Studio / Ableton Live
Plugins Izotope / Waves
Control 24 / Avid Icon
Focusrite Clarette Preamps & DAs
Monitores Focal
Microfonía AKG, Rode, Shure
Backline: Batería, Amplificadores de baixo e guitarra, Piano dixital
Cabinas individuais con Pro Tools Studio e Tarxetas M-Audio
Comprensión dos diferentes procesos que integran o ámbito da Arte 3D.
Coñecemento dos conceptos técnicos fundamentais sobre como funcionan las tecnoloxías de renderizado.
Capacidade para distinguir os diversos contextos creativos e profesionais nos que se desenvolve a labor do artista 3D.
Familiarización cas distintas opcións de software comerciais e de código aberto dispoñibles para o artista 3D.
Habilidades básicas nos principios da modelaxe inorgánica, os seus contextos de aplicación, posibilidades e limitacións para o traballo creativo.
Familiaridade cos procesos de escultura dixital, as súas aplicacións e como adaptar la peza segundo o modelo de destino.
Coñecemento dos procesos de mapeado UVWs e texturizado seguindo as espcificacións do modelo PBR.
Comprensión dos procesos de rigging, animación e renderización en 3D, tanto en tempo real como en diferido.
Coñecemento básico das posibilidades que ofrecen os motores de videoxogos e as ferramentas de renderizado diferido máis importantes.
REQUISITOS BÁSICOS
Docentes: Alberto Abal Silva, Francisco Pérez Álvarez, Belén Bonilla Omil,
Este curso ten unha duración de 36 horas
Descrición: Coñecer a lingua de signos española, recoñecida como patrimonio cultural inmaterial (en liña cos ODS10 e 16: redución das desigualdades , cidades e comunidades sostibles). Promover unha educación de calidade para o alumnado xordo ( en liña co ODS4: educación de calidade ). Poñer en valor á comunidade xorda, a súa cultura e lingua (en liña co ODS10 e 16: redución das desigualdades, cidades e comunidades sostibles). Promover a equidade como proxecto social a partir do concepto ecolóxico da discapacidade (en liña cos ODS5 e 10: igualdades de xénero, redución das desigualdades). Presentar a filosofía da vida independente (en liña co ODS3:saúde e benestar)
Director: Rubén González Rodríguez
IMPORTANTE:
O prazo de inscricións remata o día 9 de setembro de 2025
Consulte as novas datas, lugar e horario de celebración deste curso en
Docentes: Iria Vázquez López, Macarena Montesinos, Marco Maril,
Descrición: Curso destinado e deseñado para estudantes universitarios que teñan a inquedanza de dirixir e coñecer o liderado de áreas, proxectos e persoas.
Partimos do coñecemento das emocións humanas; desenvolvemos o modelo de intelixencia emocional e identificamos e traballamos as competencias emocionais clave para dirixir e liderar con efectividade un equipo de profesionais.
A esencia desta formación baséase nun enfoque innovador que fusiona a importancia das emocións no noso comportamento e a intelixencia emocional e social aplicada ao rol laboral, directivo ou emprendedor. O curso MOTIVANDO-T, é un curso, que ten por obxectivo motivar, comunicar, traballar en equipo, valorizar o entorno e promover a divulgación universitaria de competencias transversais.
Neste curso, compartiremos unha película, un concerto ou unha conferencia dun coach profesional, para pór experiencias en valor e valorar o noso comportamento en determinadas ocasións.
Directora e docente do curso: Mónica Legaspi Díaz
Docentes: Josefina Garrido González, Carlos Fernández Rodríguez, Capitolina Díaz Martíne, José Eduardo Nieto Santín, Mercedes Fernández Fernández, Bernardo López Sanmartín, Francisco Arias Ferrero, Ramiro López Medrano, José Luís Besada Blanco, Esther Álvarez García,
Os socios da Asociación Cultural Burval, que o sexan a data 11/05/2025 e o alumnado da Universidade de León, gozarán de redución no prezo de matrícula.
Para facer efectivo o dito desconto deberán seguir as seguintes indicacións:
1- Solicitar o recoñecemento como membro da Asociación cultural Burval ou como alumnado da Universidade de León. En https://campusactivo.uvigo.gal/ , unha vez se autentiquen, entrar na columna da esquerda en “Nova operación/Nova alta en colectivo especial”.
2- Unha vez validada a súa solicitude, recibirá un e-mail de confirmación.
3- Deberá proceder a inscribirse no curso, pagando a cota correspondente.
Afondar na realidade e características do ámbito artístico profesional dando a coñecer que son ás boas prácticas, as dinámicas, estructuras e concepcións que marcan as relacións entre museos, artistas e público, o funcionamento do mercado, a importancia dos medios de comunicación e difusión e papel dos espazos autoxestionados.
Así mesmo, teremos a oportunidade de coñecer iniciativas e propostas levadas a cabo por colectivos, investigadoras, creadoras e axentes culturais galegas que exploran á intersección entre prácticas artísticas, participación cidadá e transformación social.
Fomentar a profesionalización na ámbito da arte e a cultura contemporáneas.
Analizar as características, problemáticas, ideas e estereotipos vencellados á actividade
artística, integrando a perspectiva de xénero.
Proporcionar os recursos prácticos, conceptuais e metodolóxicos necesarios para a realización de propostas e proxectos expositivos que cumpran coas boas prácticas e recoñezan os dereitos das/os artistas.
Afondar no funcionamento, distintos enfoques e dinámicas dos espazos de exhibición e promoción da artes.
Coñecer a experiencia e traxectoria de distintas artistas, investigadoras e axentes culturais.
Xerar un espazo propicio para o diálogo, aprendizaxe e o intercambio.
Coñecer e realizar iniciativas, proxectos e propostas que promovan a sustentabilidade..
Descrición: O curso permitirá coñecer as novas estratexias e recursos que se están a actualizar no sistema educativo. O alumnado descubrirá o impacto da intelixencia artificial na práctica docente; as oportunidades e recursos de formación; prácticas de actualización e investigación na aula; aprendizaxe baseada en proxectos, a aula invertida e a Design Thinking; as experiencias innovadoras e as estratexias para a configuración dunha escola que de resposta á dimensión social. Os obxectivos do curso son os seguintes: - Analizar o impacto da intelixencia artificial na educación e a súa integración no traballo educativo. - Coñecer as ferramentas tecnolóxicas da intelixencia artificial e o seu impacto nas estratexias didácticas para mellorar a aprendizaxe. - Analizar experiencias innovadoras e estratexias para dinamización da formación continua do profesorado. - Coñecer e aplicar metodoloxías como a aprendizaxe baseada en proxectos, a aula invertida e a Design Thinking. - Descubrir experiencias innovadoras prácticas. Especial referencia a propostas activas na escola rural. - Coñecer a rede de formación dos Centros de Formación e Recursos (CFR) e a súa incidencia na actualización docente e na transformación educativa. - Analizar os fundamentos da investigación en educación, abordando metodoloxías cualitativas e cuantitativas. - Analizar programas e estratexias socioeducativas para a equidade e a inclusión social.
Este curso de extensión ten unha duración de 30 horas .
Director: Jesús Deibe Fernández Simo
Recoñecemento de créditos: ao remate do obradoiro entregarase un diploma acreditativo a cada participante que seguise polo menos un 85% das actividades programadas, con recoñecemento de 1 crédito ECTS para as ensinanzas de grao por cada 30 horas de traballo do estudante. O alumnado solicitará o recoñecemento de créditos na secretaría de alumnos da facultade onde se imparta a titulación na que pretenda validar esas horas, presentando o certificado/diploma de aproveitamento da actividade.
Descrición: Os obxectivos temáticos do curso son os seguintes: Adquirir coñecementos xerais dos fundamentos do termalismo. Coñecer a estrutura dos diferentes centros termais de Extremadura, Portugal e Galicia. Analizar e interpretar a relación existente entre os distintos centros termais e as técnicas e produtos empregados en cada establecemento. Analizar o punto de vista das institucións locais e rexionais do termalismo. Realizar prácticas de aplicación das técnicas termais empregadas nos distintos centros termais. Capacidade para coñecer e manexar os diferentes conceptos usados no termalismo. Coñecer o uso sostible e protección dos recursos termais para o turismo de saúde.
Este curso de extensión ten unha duración de 47 horas .
Directores: José Luis Legido Soto e Elisa Alén González