O obradoiro para a creación e xestión de marcas no comercio e pequena empresa é un curso práctico dirixido a persoas que non sexan expertas en comunicación ou deseño, senón a emprendedores/as, comerciantes ou PEMEs cunha dobre finalidade: 1) conciencialos acerca da importancia estratéxica que teñen as marcas para a súa empresa, e 2) explicadle o potencial que ten unha identidade visual para o seu proxecto a fin de que contraten a profesional para que Hes asesore.
Unha actividade que goza de interese académico, profesional, ocupacional e social:
A nivel académico, aporta un enfoque complementario aos egresados/as acerca da importancia que teñen as marcas como activo estratéxico para as empresas.
Desde o punto de vista profesional, busca aportar ferramentas concretas para que os actuais ou futuros/as emprendedores/as desenvolvan boas prácticas na xestión das súas marcas comerciais con independencia de ter coñecementos concretos sobre deseño ou comunicación. Unha circunstancia que redunda nunha maior empregabilidade potencial dos/as nosos/as titulados/as nestas materias, pois na medida en que o sexa consciente da importancia que ten dispar dunha boa imaxe, será máis propenso a contratar a especialistas nestes ámbitos.
Trátase, finalmente, dunha actividade cun gran interese social. Un obradoiro práctico dirixido ao conxunto da cidadanía que lle sirva para reforzar o compromiso da Universidade coas empresas locais, e nomeadamente o comercio, principal actividade económica na cidade de Pontevedra, que con medio milleiro de establecementos abertos dá emprego a un 30% da súa poboación.
Aprender a recoñecer a identificar especies de árbores Coñecer especies autóctonas e alóctonas e as razón da súa introducción Coñecer especies comestibles e propiedades nutracéuticas Analizar outras posibles aplicacións e implicacións das especies arbóreas
Este curso pretende abrir a porta ao alumnado ao potencial criativo da arte 3D, proporcionando unha primeira aproximación as ferramentas e técnicas que supón o standar nas industrias da animación e videoxogo
A elaboración de obxectos tridimensionais por ordenador leva máis de tres décadas despontando como un dos campos de criación artística con máis peso nas industrias culturais, e o seu dominio supón unha ferramenta magnífica que abre as persoas usuarias todo tipo de oportunidades profisionais.
Dende a arte para videoxogos até a industria do cinema de animación, pasando pola publicidade, o render arquitectónico ou as tecnoloxías biomédicas, o manexo da arte 3D é, en todas as súas caras, un recurso imprescindible para a sociedade contemporánea. Polo tanto, ainda que este obradoiro se centre en tres modelos específicos (animación,videoxogos e ilustración) os seus contidos poden resultar de interese a toda a comunidade universitaria.
Ao longo das seis sesións maxistráis propostas, o alumnado acadará competencias básicas en modelado, esculpido, texturizado, rigging, animación e renderizado, gañando unha cosmovisión das múltiples facetas que compón a arte 3D mentres exploran as posibilidades como ferramenta criativa.
Ao finalizar o curso, o alumnado contará cunha base sólida para continuar a súa aprendizaxe en calquera destas disciplinas e comezar o seu propio proceso de exploración dos softwares máis punteiros, inciando un proceso de habilitación e imensas variedade de vertentes profisionais.
O crecente interese que suscita a cerámica nos últimos tempos fai que actualmente exista unha grande demanda de obradoiros e cursos onde poder realizar pezas en arxila e explorar as posibilidades do material e os seus acabamento. Sen embargo, normalmente as pezas realizadas nestas actividades son cocidas pola/o ceramista do obradoiro, ou por persoal técnico que se encarga de controlar o forno. Por iso, e sabendo tamén que cada vez mais particulares deciden mercar un forno para poder facer as súas propias coccións ou abrir un taller, consideramos que resulta moi necesario establecer unhas bases técnicas sólidas que posibiliten a súa independencia en todo o proceso cerámico, permitindo coñecer o funcionamento dos distintos tipos de forno -tanto eléctricos como alternativos-, e favorecendo o seu con-ecto uso e o máximo aproveitamento dos mesmos.
Para iso, este obradoiro conta cos coñecementos, a especialización e a experiencia de dous recoñecidos ceramistas: Emilia Guimeráns e Nano Unzueta.
Obxectivos xerais:
Conseguir que as e os asistentes adquiran unha base de coñecementos que lles permita ter unha visión xeral dos fornos cerámicos, das súas características, e do seu funcionamento. Favorecer a asimilación dos contidos do curso de forma próxima á realidade, de modo que o proceso teña como resultado unha formación práctica e útil. Coñecer técnicas de cocción, realización e axuste de curvas de forno, así como diferentes solucións aos problemas de cocción que poden surxir.
Iniciación en tufting gun.
Eso da pistola eléctrica, soportes e acabado
Recuperación de procedementos tradicionais ou en desuso para abrir un diálogo entre métodos manuais e mecánicos dentro dun contexto contemporáneo
Noción do tecido automático, pros e contras do procedemento técnico
Análise e estudo de traballos de artistas contemporáneos que empregaron o téxtil como forma de expresión plástica
Crear unha alfombra ou un tapiz de 50x050 cm
• Coñecer os antecedentes históricos do deporte do tenis e pádel • Saber aplicar o regulamento básico do tenis e do pádel • Comprender os fundamentos técnico-tácticos básicos do tenis e pádel • Iniciarse nos golpes básicos do tenis e pádel • Aprender a xestionar un grupo para desenvolver unha iniciación ao tenis e/ou pádel en contextos formais ou recreativos en función do número de participantes • Dominar a xestión de competicións deportivas para empregar no ámbito formal e/ou recreativo ligadas ao tenis e pádel
OBXECTIVOS -Introducir e coñecer os aspectos fundamentais dos tipos de estampados téxtiles na industria. -Explorar diferentes posibilidades e vías creativas a partir dun mesmo tipo de estampado. -Aprender de forma práctica a construción dun rapport ou patrón de repetición para téxtil desde cero. -Optimizar os recursos previa a impresión, a fin de minimizar os refugallos así como de xerar un maior aproveitamento do tecido. -Coñecemento e experimentación do resultado de impresión a través de diferentes tecidos reciclados.
REQUISITOS: coñecementos básicos de ADOBE PHOTOSHOP
TEMÁTICA Aínda que o Grao en Deseño ofrece algunhas nocións sobre os rapportse os estampados téxtiles, consideramos conveniente ampliar a información impartindo un taller onde o alumnado poida familiarizarse con este recurso desde un enfoque aplicado á industria téxtil, tanto a nivel técnico como desde a perspectiva do aproveitamento dos recursos e sustentabilidade. Desenvolvéndoo desde unha perspectiva multidisciplinar, conectando arte, deseño, moda e tecnoloxía.
A impresión dixital é unha ferramenta clave na evolución da industria téxtil, permitindo a produción de pequenas tiradas de tecido de forma rápida e flexible. A través <leste obradoiro, impartido por Sandra Parguiña (artista, deseñadora gráfica téxtil e investigadora predoutoral, UVigo), Román Corbato (doutor en arte contemporánea e profesor da Facultade de Deseño, UVigo) e Román Padín (doutor en arte contemporánea, profesor no Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda, UVigo, e conservador do Proxecto GAC), os estudantes poderán coñecer as posibilidades creativas da impresión dixital téxtil mellorando as súas habilidades no manexo de ferramentas e software especializado, así como de fomentar prácticas máis sostibles e ecolóxicas. Coñecementos altamente demandados no mercado laboral, en sectores como a moda, o deseño de interiores ou o deseño gráfico.
Ó final do curso, os estudantes contarán cun mostrario personalizado impreso coas súas creacións dixitais, elemento que poderán empregar para futuros proxectos ou para integrar no seu portafolio profesional.